اسکراب های پزشکی

نکاتی مهم پوشیدن لباس پرستاری

نکات مهم لباس پرستاری

آیا در دانشکده پرستاری ثبت نام کرده اید یا در نظر داریدوارد رشته پرستاری شوید ؟ شاید در در این ماه ها و یا امسال از دانشکده پرستاری فارغ التحصیل شوید. اگر در هر یک از این 3 دسته قرار می گیرید، به این توصیه هایی در مورد نحوه لباس پوشیدن مانند یک پرستار نیاز خواهید داشت توجه نمایید. قبل از شروع کار من به عنوان یک پرستار، بسیاری از مردم به اشتباه معتقد بودند که اسکراب، کفش و ساعت تمام چیزی است برای کار پرستاری لازم است.

تا زمانی که برای مدتی به عنوان یک پرستار جدید و فارغ التحصیل  شروع به کار می کنند، توصیه هایی را برای شما در مورد لباس پوشیدن عنوان می کنیم که هیچ کس قبلاً آنها را به اشتراک نگذاشته بود.

در این مقاله ما قصد داریم به پرستاران علاقه مند به کار پرستاری با نکاتی در مورد نحوه پوشیدن لباس برای شغل پرستاری و هر شغل دیگر در مراقبت های بیمارستانی کمک کنیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

۱- نوع لباس پوشیدن

دستورالعمل های خاصی برای ارائه دهندگان کارکنان و پزشکان واحد های درمانی وجود دارد که باید رعایت شود. باید در نظر داشته باشید که مقررات منحصر به فردی برای هر مرکز درمانی و یا کلینیکی  و همچنین طرح یا رنگ خاصی برای لباس شما وجود دارد.

قبل از خرید لباس فرم باید از محل کار خود بپرسید که فرم لباس شما در محیط کار به چه صورت و رنگی است. اکثر پرستاران که تازه وارد حیطه کاری یا رشته پرستاری شده اند باید از قوانین پوشش لباس پیروی کنند. با این حال، باید سیاست های و دستور العمل های این رشته شغلی راه بیاموزند و از آن استفاده نمایند.

۲- هم رنگ بودن لباس ها

بسته به موقعیت پرستار در داخل بیمارستان، لباس های فرم مختلف پوشیده می شود. اکثر بیمارستان ها از کد رنگی خاصی با تفکیک شغل مورد نظر از اسکراب های مورد نیاز خود استفاده می کنند. مهم است که به یاد داشته باشید که یک پزشک با پرستاری و کارکنان واحد پشتیبانی متفاوت خواهند داشت. روپوش پزشکی سینا طیف وسیعی از رنگ ها را برای رعایت بسیاری از قوانین لباس دپارتمان برای بیمارستان یا مرکز مراقبت های بهداشتی، صرف نظر از اسکراب یا الزامات یکنواخت برای شما تولید و عرضه می کند.

جالب است بدانید که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد رنگ های مختلفی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود به دلایل علمی انتخاب شده اند. به عنوان مثال، از آنجایی که مغز انسان رنگ ها را با یکدیگر تجزیه و تحلیل می کند، پزشکان اغلب لباس های سبز یا آبی می پوشند.

۳- اسکراب یا لباس پرستاری

یکی از نیازهای رایج مورد انتظار پرستار، اسکراب‌های پزشکی است. اینها یک لباس استریل را مورد استفاده قراردهندکه خطر آلودگی کمی دارد و همچنین رنگ های آن باعث می شود تشخیص پرستار در داخل بیمارستان یا مرکز پزشکی را آسان می کند.

اسکراب ها اغلب به رنگ آبی،سبز ثابت هستند و به صورت یک تونیک با شلوار می باشند، اما در بسیاری از موسسات مراقبت های بهداشتی، می توانید از رنگ های دیگر که مطابق با رنگ سازمانی آن بیمارستان یا دستورالعمل های آن کلینیک باشد نیز استفاده کنید.

در مقابل، یک لباس می تواند به عنوان یک لباس فرم شیک و ماندگار عمل کند. به عنوان یک کادر پرستاری، می‌توانید از بین مدل‌های مختلف، از جمله لباس‌های یقه هفت ، جلوی زیپ‌دار و یقه دار انتخاب کنید.

۴- کفش طبی

احتمالاً تمام روز یا برای مدت طولانی به عنوان پرستار روی پای خود خواهید بود. برای اینکه ظاهر خود را حفظ کنید و اطمینان حاصل کنید که پاهای شما تا حد امکان امن و راحت هستند، باید یک کفش مفید و راحت بپوشید.

هنگام انتخاب کفش طبی و  پرستاری مناسب،تهیه یک جفت کفش پرستاری مناسب و راحت که بتواند روزهای کاری طولانی را تحمل کند، بسیار مهم است. به طور کلی، کفش های پرستاران به طور معمول مشکی، دارای پاشنه کوتاه و کفی نرم و سبک را دارا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *